Ugrás a fő tartalomra

Vágy.

Fekszünk. Nem merem megsimogatni a felső tested, utána. Vissza húzom a kezem. Lehet, hogy észre veszed. Nem akarom, hogy érezz bármit. Elrontani a vágyat. Még nem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Új. Élet.

Itt vagyok a kórházi szobában. Alig aludtam. Tegnap este feküdtem be. Elérkezett az idő. Még utoljára lefotózom magam a pocakommal. Nehéz elképzelni, milyen lesz, neked, oda kint. Lassan hívnak be a szülő szobára, és beindítják a szülést. Nem jössz ki magadtól. Amíg várakozom, a hajamat is kivasalom, mint a sztárok, akik magán orvost fizetnek és várják a csodát. Egyedül vagyok. Vajon, mikor érkezik meg az, aki bent lesz velem? Most nagyon jót tenne, egy segítő kéz. Idáig, féltem, hogy a vég következik csak, és belefogok halni. Talán. Lassan létrehozok, egy kisbabát, és kíváncsi vagyok a valóságban, hogy történhet ez meg. Ami a legrosszabb lehet, hogy elvesznek tőlem, és eltűnsz. Veled együtt, akkor a bennem lévő anya is. Remélem megmaradunk. Mindketten. Kezdődik, egy új élet. A varázslat.

Könyv ajánló: Kenneth Clark: Leonardo Da Vinci

Leonardo kutatásoknak ez a könyv az alapműve. Írója Kenneth Clark kiváló angol művészet történész. Hosszú évekig volt a National Galery igazgatója, majd oxfordi egyetemi tanár. Tehát a források elég biztosak. Nagy kedvencem Leonardo, ezért igyekszem életem során több könyvet olvasni róla. Ez a könyv nagyon hű számtalan igaz dolgot tár a szemünk elé. Éppen, ezért csak egy időrendi táblázatot írok le belőle. Időrendi táblázat Leonardo életének dokumentumokkal igazolható eseményeiről (Az alábbi összeállítás vitathatatlanul hiteles irásos dokumentumokkal igazolható dátumokat tartalmaz) 1452. Leonardo születése. 1472. Felveszik a Szent Lukács céhbe mint festőt. 1472. augusztus 5. Arno völgyi táj. 1476. április 8. Szodomiával vádolják. Még Verocchio műhelyében dolgozik. 1478 jaunár. A Signora oltárképet rendel tőle.Ősze: elkezdi a két Madonnát. 1479. Rajz Baroncelliről. 1481. március. A San Donato a Scopeto megbízza a Háromkirályok imádásának megfestéséve