Ugrás a fő tartalomra

Jó fejek.

Kicsit unatkozom. Utána odaállok egy sörrel a kezemben. Két fickóhoz.
Az egyik fején kendő tele van tetoválással a másik is ilyesféle kopasz, akiktől tartani kéne.
Koncert után vagyunk. Megkérdezem hogy tetszett nekik.
- Fúúú ez aztán nagyon király volt !!! - Mondják.
Tovább faggatom őket.
- Meséljetek egy kicsit az életetekről valamit.
- Valami szaftos sztorira gondolsz?! - Nevetnek, hogy ki ez a "kis-csaj", aki idejött.
- Igen olyasmire, csak hogy az enyémre ne gondoljak.
- Miért olyan rossz neked? Azt kötve hiszem.
Képzeld én megöltem 3 embert is. -
mondja dülöngélve, folytatva a részletekkel.
- Bazdmeg, remélem te nem vagy újságíró. - A szemüvegemre mutat. -
Csak vicceltem egyébként, jó fejek vagyunk nem? - Megijed a cimbora is.
- Képzeld, hogy újságíró vagyok és leírom az egészet, amit elmeséltél.
A mellette állónak tátva maradt a szája és előtte végig nézte, ahogy hallgatom végig rezzenéstelen arccal a valóban szaftos sztorit, ami mégis csak igaz.
- Te nagyon bevállalós vagy. Nem félsz semmitől és senkitől!!!
- Nem vagyok újságíró, én is csak vicceltem, de lehet, hogy leírom.
Befejezzük a beszélgetést, amikor a többiek inkább mellém állnak.
- Miért jöttél ezekhez oda? Kíváncsi vagyok. Elég veszélyesnek tűnnek. Gyere menjünk.
- Semmiért már tényleg magam sem tudom. 
Csak érdekelt, hogy öltek-e már meg embert.
Meg, hogy mennyire vagyok érdekes, hogy el is mondják.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Új. Élet.

Itt vagyok a kórházi szobában. Alig aludtam. Tegnap este feküdtem be. Elérkezett az idő. Még utoljára lefotózom magam a pocakommal. Nehéz elképzelni, milyen lesz, neked, oda kint. Lassan hívnak be a szülő szobára, és beindítják a szülést. Nem jössz ki magadtól. Amíg várakozom, a hajamat is kivasalom, mint a sztárok, akik magán orvost fizetnek és várják a csodát. Egyedül vagyok. Vajon, mikor érkezik meg az, aki bent lesz velem? Most nagyon jót tenne, egy segítő kéz. Idáig, féltem, hogy a vég következik csak, és belefogok halni. Talán. Lassan létrehozok, egy kisbabát, és kíváncsi vagyok a valóságban, hogy történhet ez meg. Ami a legrosszabb lehet, hogy elvesznek tőlem, és eltűnsz. Veled együtt, akkor a bennem lévő anya is. Remélem megmaradunk. Mindketten. Kezdődik, egy új élet. A varázslat.

Könyv ajánló: Kenneth Clark: Leonardo Da Vinci

Leonardo kutatásoknak ez a könyv az alapműve. Írója Kenneth Clark kiváló angol művészet történész. Hosszú évekig volt a National Galery igazgatója, majd oxfordi egyetemi tanár. Tehát a források elég biztosak. Nagy kedvencem Leonardo, ezért igyekszem életem során több könyvet olvasni róla. Ez a könyv nagyon hű számtalan igaz dolgot tár a szemünk elé. Éppen, ezért csak egy időrendi táblázatot írok le belőle. Időrendi táblázat Leonardo életének dokumentumokkal igazolható eseményeiről (Az alábbi összeállítás vitathatatlanul hiteles irásos dokumentumokkal igazolható dátumokat tartalmaz) 1452. Leonardo születése. 1472. Felveszik a Szent Lukács céhbe mint festőt. 1472. augusztus 5. Arno völgyi táj. 1476. április 8. Szodomiával vádolják. Még Verocchio műhelyében dolgozik. 1478 jaunár. A Signora oltárképet rendel tőle.Ősze: elkezdi a két Madonnát. 1479. Rajz Baroncelliről. 1481. március. A San Donato a Scopeto megbízza a Háromkirályok imádásának megfestéséve