Ugrás a fő tartalomra

Ne nyúlj hozzá érinthetetlen. Érinthetetlen mint minden más ebben a történetben.

3 napos osztály kirándulás az Őrségben. A szállás Szalafőn volt.
 Ez Őrség talán legszebb szeres települése. Itt utca nevek nincsenek.
Dombtetőkre épített kisebb házcsoportok, szerek vannak.
Amik egymástól akár 2-4 km sétára, úgyhogy lehet a tájban gyönyörködni út közben.
Ami különleges élményt nyújt, olyan mintha egy másik korban ragadtál volna.
Sok erdő, rét tulajdonosai a lakói, aki pihenésre vár és néprajzi értékeket keres tökéletes hely számára.

Március 28. Első nap.

Leszálltunk a vonatról. A fiúk külön házban voltak tőlünk és a tanárok is, mert Szántó rajztanár urat és ofőt vittük akik férfiak. :D És mi csajok, amúgy is többen vagyunk, de nem volt baj hogy egyedül maradtunk vigyáztunk magunkra. ;)
A szálláson egyből gitározás volt Lukács Sándorral, aki nagyon jó dalokat játszott már megadta a kirándulás hangulatát. (: Utána elmentünk egy Múzeumba Pityerszeren, ahol régi házak voltak, amiket népművészetből tanultunk. Eléggé nehéz volt oda eljutni, gyalog az elején el is tévedtünk, de megoldottuk.Nem mondtak újat, mert tavalyi kiránduláson Szentendrén voltunk a skanzenban ahova innen "cipelték" el a házakat. De eredeti környezetükbe érdekesebb volt látni.Jobban bele lehetett gondolni, hogy itt régen az emberek nem jártak boltba mindent saját kezüleg teremtettek meg maguknak ételtől elkezdve a szerszámaikig és a házaik építését. Itt az erdők területei jelentették vagyont nem pedig a pénz. Később ellátogattunk a pálinka főzdébe. Olyan jó házi pálinkát még életembe nem ittam két pohárral is ihattunk . (;
Majd vissza a szállásra, a vacsi spagetti volt.
A fiúk vagy este 11 ig ott szórakoztattak minket. Az első nap voltak veszekedések, féltünk hogy kihatnak a többi napra de mégsem.. A legjobb dolog, hogy lett egy pár az osztályban Dóri és Atilla összejöttek. (:
A csajok fele is elment megnézni a kocsmát. xD
Volt a szállás udvarán hinta, oda gyakran kimentünk. (:
És Diáékkal ott maradtunk kint a padon vízipipáztunk meg alkoholt ittunk, és jól éreztük magunkat :P
Petrussal még hajnali fél 3 körül kint voltunk a teraszon dumálni, úgyhogy nem aludtunk sokat. Amúgy vele Diával, meg Regivel voltunk 4-en egy szobába. (:

Március 29. Második nap

Nagy nehezen mindenki felkelt.(: Reggeli szendvics és joghurt meg egyebek.
Irány Őrség Nemzeti Parkba, ahol volt előadás meg feladatok ahol a Regi be is aludt xD Megnéztünk egy templomot, de nekem az nem tetszett.
Ebéd a Fogadóban volt (ez volt a kocsma is) ,volt hús leves meg rántott hús sült krumplival. Ebéd után szálláson lehetett agyagozni, és a fiúk lőhettek és íjjászkodtak Petrussal inkább lementünk őket nézni, mert egy nagyon szép réten voltunk, ahol szépen sütött a nap és láttunk tehén csordát xD Túrós tészta volt a vacsi 2x is ettem belőle nagyon rég ettem ilyen finom túrós tésztát. :) Este fél 9 fele következett az eseménydús bátorság próba.
/Álmodjatok rémeket jóéjszakát gyerekek!/  :D
P. Dórival Diával és elöl Szántó tanárúrral mentünk. Mi voltunk az első csapat. Volt disznó röfögéstől elkezdve mozogó bokor.De képes voltam meg ijedni egy sima faágtól, az vicces volt.Egy erdőben mentünk zseblámpa nélkül :D
Az útvonal vége a kocsma volt. Hát ott maradtuk egy darabig. xD Vissza mentünk sokan csajok a szállásra és éjfélkor koccintottunk Sacira mert 18 lett ♥. Éss alvás.

Március 30. Harmadik nap.

Felkeltünk megint reggeli.Nem mindenki jött tökmagolaj készítő foglalkozásra, mert fáradtak voltunk.
De Lucával mentünk és a többiekkel.Ettünk zsíros kenyeret hagymával, tökmag olajat kenyérrel, nagyon egészséges. Utána a fogadónál lévő padnál vártuk sokan az ebédet, de kiderült a szálláson eszünk. Ja, igen volt Zsolti bácsi övé a szállás, és néha vitt minket egy kék kocsival. Mikor megtudtuk, hogy szálláson eszünk elindultunk a bátorság próba útvonalán jó volt visszanézni :D
A végén ott várt minket Zsolti bácsi, és mindig megengedte hogy a csomag tartóban utazzunk xD
Az ebéd gulyás leves volt kakaós kaláccsal.
Ebéd után már mindenki pakolt össze.
Busszal mentünk Szentgothárdra onnan idult haza a vonat.
Ott volt kb. 1 óra szabadidőnk és irány haza.

Életem eddigi legjobb kirándulása volt.
Bebizonyosodott, hogy ez nagyon jó osztály.10.M.♥ Szeretlek titeket.♥

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Új. Élet.

Itt vagyok a kórházi szobában. Alig aludtam. Tegnap este feküdtem be. Elérkezett az idő. Még utoljára lefotózom magam a pocakommal. Nehéz elképzelni, milyen lesz, neked, oda kint. Lassan hívnak be a szülő szobára, és beindítják a szülést. Nem jössz ki magadtól. Amíg várakozom, a hajamat is kivasalom, mint a sztárok, akik magán orvost fizetnek és várják a csodát. Egyedül vagyok. Vajon, mikor érkezik meg az, aki bent lesz velem? Most nagyon jót tenne, egy segítő kéz. Idáig, féltem, hogy a vég következik csak, és belefogok halni. Talán. Lassan létrehozok, egy kisbabát, és kíváncsi vagyok a valóságban, hogy történhet ez meg. Ami a legrosszabb lehet, hogy elvesznek tőlem, és eltűnsz. Veled együtt, akkor a bennem lévő anya is. Remélem megmaradunk. Mindketten. Kezdődik, egy új élet. A varázslat.

Könyv ajánló: Kenneth Clark: Leonardo Da Vinci

Leonardo kutatásoknak ez a könyv az alapműve. Írója Kenneth Clark kiváló angol művészet történész. Hosszú évekig volt a National Galery igazgatója, majd oxfordi egyetemi tanár. Tehát a források elég biztosak. Nagy kedvencem Leonardo, ezért igyekszem életem során több könyvet olvasni róla. Ez a könyv nagyon hű számtalan igaz dolgot tár a szemünk elé. Éppen, ezért csak egy időrendi táblázatot írok le belőle. Időrendi táblázat Leonardo életének dokumentumokkal igazolható eseményeiről (Az alábbi összeállítás vitathatatlanul hiteles irásos dokumentumokkal igazolható dátumokat tartalmaz) 1452. Leonardo születése. 1472. Felveszik a Szent Lukács céhbe mint festőt. 1472. augusztus 5. Arno völgyi táj. 1476. április 8. Szodomiával vádolják. Még Verocchio műhelyében dolgozik. 1478 jaunár. A Signora oltárképet rendel tőle.Ősze: elkezdi a két Madonnát. 1479. Rajz Baroncelliről. 1481. március. A San Donato a Scopeto megbízza a Háromkirályok imádásának megfestéséve